Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový výzkum znalosti a image značky Under Armour
Koubík, Vojtěch ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový výzkum znalosti a image značky Under Armour Anotace: Hlavním cílem bakalářské práce je zjisti znalost a image značky Under Armour, a to pomocí marketingového výzkumu. V části "teoretická východiska" je vysvětlen pojem značka a image pomocí literárních a elektronických zdrojů. V metodologické části je popsán marketingový výzkum, jeho proces a druhy. Analytická část je zaměřena na představení značky Under Armour, samotný výzkum a jeho vyhodnocení. Na základě výzkumu budou v závěru návrhy a doporučení pro zlepšení image značky Under Armour. Klíčová slova: Image, značka, znalost značky, marketingový výzkum, dotazník, Under Armour
Strategie marketingové komunikace firmy Skechers na českém trhu
Nováková, Michaela ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Strategie marketingové komunikace firmy Skechers na českém trhu Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit strategii marketingové komunikace pro firmu Skechers na českém trhu. Tento cíl se odvíjí od identifikace největších nedostatků značky. Nedílnou součástí práce je také srovnání a inspirace zvolenými konkurenčními firmami, tj. Nike a Under Armour. Cílovou skupinu vytvořené komunikační strategie bude mladá generace Y v České republice. Metody: Praktická část diplomové práce, tedy kvalitativní marketingový výzkum byl proveden formou hloubkového rozhovoru s dvěma vybranými zástupci z firmy Skechers a Under Armour. Rozhovor byl veden dle předem připraveného dotazníku, který byl pro oba respondenty totožný pouze se změnou firmy, kterou respondent zastupoval. Během rozhovoru bylo rozebráno sedm oblastí, kterým se dále věnuji ve své práci. Jako druhá byla použita metoda analýzy dokumentů, kde byly analyzovány dostupné elektronické dokumenty a materiály o dosavadní marketingové komunikaci firmy Skechers a vybraných konkurentů. Výsledky: Analytická část práce je věnována provedeným hloubkovým rozhovorům se zástupci firmy Skechers a Under Armour z nichž vyplývá, že mladá generace Y je plně zasažena značkou Under Armour naopak minimálně Skechers, pro kterou představuje cílovou potencionální...
Systém sponzorování a návrhy na využití sponzorovaných sportovců v marketingové komunikaci společnosti General Sport s.r.o.
Procházková, Barbora ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Crossan, William Morea (oponent)
Název: Systém sponzorování a návrhy na využití sponzorovaných sportovc v marketingové komunikaci spole nosti General Sport s.r.o. Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je vytvo ení návrh pro lepší využití sponzorovaných sportovc v marketingové komunikaci, které budou vytvo eny na základ celkové analýzy problematiky sponzorování spole nosti General Sport s.r.o. Návrhy budou op eny o interní informace a data spole nosti a budou tak lépe realizovatelné v praxi. Metody: V této práci byla využita zejména metoda dotazování písemného a ústního. Ke zhodnocení celkového vztahu ke sponzoringu a využívání sponzorovaných subjekt byla dále použita metoda hloubkového interview, která pomohla získat informace hlubšího významu. Základní fakta o spole nosti byla zjiš ována v pr b hu práce osobními rozhovory s jednateli firmy. Kombinace t chto metod dotazování byla zvolena pro sv j dopl ující charakter a kvalitn jší získání informací. Výsledky: Výsledky celé práce vycházející, jak z informací získané od sponzora, tak z informací od sponzorovaných, ukazují, že systém sponzorování spole nosti GS je nedostate n propracovaný. Zcela mu chybí jasná struktura, jasn daná pravidla, která nejsou dodržována ani jednou stranou. Nejd ležit jším doporu ením pro spole nost GS je p edání kompetencí jedné osob , která se bude...
Marketingový výzkum znalosti a image značky Under Armour
Koubík, Vojtěch ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingový výzkum znalosti a image značky Under Armour Anotace: Hlavním cílem bakalářské práce je zjisti znalost a image značky Under Armour, a to pomocí marketingového výzkumu. V části "teoretická východiska" je vysvětlen pojem značka a image pomocí literárních a elektronických zdrojů. V metodologické části je popsán marketingový výzkum, jeho proces a druhy. Analytická část je zaměřena na představení značky Under Armour, samotný výzkum a jeho vyhodnocení. Na základě výzkumu budou v závěru návrhy a doporučení pro zlepšení image značky Under Armour. Klíčová slova: Image, značka, znalost značky, marketingový výzkum, dotazník, Under Armour

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.